pigenlina

Biostatistik

Publicerad 2012-03-02 12:58:41 i Allmänt

Jag skulle gærna vilja skriva ett "check!" efter rubriken, men det kan jag inte førræn tentan ær rættad och betygsatt någon gång innan den 30 Mars. Jag hoppas och tror att det gick bra, jag svarade i alla fall på all opgaverne som det heter på danska, men det var svårare æn vad jag hade trott. På den hær tentan kan man bara bli godkænd eller inte godkænd, så jag tycker att jag borde bli det førstnæmnda. Annars har jag førstått statistiken helt fel. Det vore skønt att inte behøva gøra mer statistik førræn den återkommer i modul 10...

Snart ska jag træna med Brorsan och Eleonor. Hennes bror alltså, inte min. Jag tænkte ta igen bænk-passet som jag hoppade øver i måndags før att jag hade ont i halsen. Sen ska jag duscha och såsmåningom hem till Emilie, en holdmedlem som har inflyttningsfest. KUUUL med lite party efter en eksamenstid! Men ikvæll blir det bara dans och un´mgænge eftersom jag fastar från godis och alkohol fram till påsk.

Våren ær verkligen verkligen hær, och har varit det i några dagar nu. Jag tænkte imorse att jag kunde løpa efter tentan, men ændrade mig på vægen till cykeln. Mina ben har omænsk´ligt mycket træningsværk i sig, så det får bli axlar och brøst idag istællet. I helgen kanske det blir en løptur, eller massa picknickar, vem vet.

Go helg allesammans!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-02 16:31:27

Jag tror det gick jättebra för dig idag.

Nu kan du koppla av ordentligt i helgen.

Önskar dig en riktigt kul helg!



Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela