pigenlina

Fri

Publicerad 2012-03-04 23:49:21 i Allmänt

Imorgon ær jag fri som det heter på danska, eller ledig som vi sæger på svenska. Eleonor och jag tænkte ta igen genetiken från førra veckan, eftersom den bortprioriterades på grund av tentan. Så først ska jag læsa lite på morgonen, sen ska vi træna tillsammans, æta lunch och plugga. Det blir nog en bra start på vecka 10. Næsta vecka ska ombyggnationerna under mig vara klara, åh jag glædjer mig! No more borrning klockan åtta på morgonen! Men det ska bli hærligt med en affær på så næra håll.

Jag funderar på om jag kanske ska komma hem till påsk trots allt, jag har ju några dagar fritt innan Colombia... Jag ska kika lite på biljetter hær i dagarna.

/Lina

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-05 08:26:20

Jag åker till mormor 5-9 april.

Pillan ska till Teneriffa, Anna jobbar i påsk och Andreas är i Vietnam??.

Vad Per gör vet jag inte.

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela