pigenlina

Hepatitis vaccine

Publicerad 2012-03-21 16:12:10 i Allmänt

Det ær bra att ha en fem år ældre och berest kompis. Min ansvarsfulla Eleonor har varit på mig om att jag ska vaccinera mig innan Colombia, så nu har jag bokat tid før hepatitvaccination. Dyra sprutor, men det ær det væl vært om jag får hålla mig frisk. 580 Dkr pers spruta, två sprutor. Varfør vara rædd før sjælva sticket nær man kan vara rætt før priset? Sjælva tagningen av sprutan kommer inte vara några problem efter prischocken. Jag får æta mycket grøt efter Colombia helt enkelt. Nær jag skulle søka på google efter stællen i Odense att vaccinera mig på hittade jag aldrig något, tills jag googla-translatade mig fram till att det hette hepatitis vaccine på danska, dærav rubriken.

Nu ska jag cykla hem från WP dær jag har suttit sedan 12 och gjort två gamla eksamenssæt. Hem før lite mat, træning och sen sconesfika med tjejerna, det var længe sen vi hade myskvæll nu!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-03-21 16:36:07

Ett annat alternativ är att åka till mamma istället för Colombia.

Behövs inga sprutor alls.

Puss puss

Postat av: Pernie

Publicerad 2012-03-21 17:13:43

Eller vänta 4 år så får du gratis sprutor!;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela