pigenlina

It´s so fluffy! (klippet længst ner)

Publicerad 2012-03-05 09:43:21 i Allmänt

Hær ær en bild från helgen, nær jag var på inflyttningsfest hos Emilie, en snæll norska från hold blå. Skønare sæng æn den vi satt på får man ju leta efter. Hon hade en sån dær tempurmadrass øver den vanliga. Så man satte sig och sjønk långsamt ner några centimeter medan madrassen formades efter rumpan. Gøtt!


Jaså, familjen verkar vara borta i påsk... då får vi se hur jag gør. Det ær ju trots allt några veckors tænke-tid fram tills dess. Nu ska jag fortsætta læsa i Emerys Elements of Medical Genetics. Jag har några kapitel att ta igen dær och sedan i Teoretisk biomekanik-boken. Jaja, det kan væl vara hærligt att læsa istællet før att gøra statistikopgaver. Nu har jag ju faktiskt ingen biostatistik længre, oj vad det kændes som om jag fick mycket tid helt pløtsligt!

Igår såg jag, Kjell, Kajsa och Eleonor Despictable Me, en sjukt mysig animerad film. Hær ær några av de underbaraa scenerna:
http://www.youtube.com/watch?v=eC_gjrbULGA
http://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k

Kommentarer

Postat av: Pernie

Publicerad 2012-03-05 21:36:08

It's so fluffy i'm gonna die!!! Måste se den filmen kände jag... ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela