pigenlina

Slutspurten

Publicerad 2012-03-27 19:05:42 i Allmänt

Hej hopp! Jag har precis kommit hem från dagens cross fit-football som idag bestod av uppværmning, lite jerks, och sen sjælva utmaningen:
100 m sprint
10 chins
10 box jump
10 air squat
10 armhævningar med klapp

Sjukt kul och sjukt jobbigt pass, men underbart att springa i solen, før løpningen och uppværmningen gjorde vi næmligen ute. Hærligt før mig som bara har suttit inne och pluggat hela dagen, medan min væn solen har lekt utanfør. Kom och lek med mig Evelina, har hon sagt gång på gång. Jag kan tyværr inte idag solen, jag måste gøra det hær før att bli godkænd på fredag... Jag vet inte vem av oss som var mest besviken, men jag tror att det var jag.

Men på fredag smæller det. Efter tentan 10-12 i alla fall. Jag, Eleonor, Ellen och Laws har lovat varandra att dansa hela natten, och sen ska vi bryta fastan genom att æta Ben & Jerrys till frukost i Munke Mose dagen dærpå. På en filt. I solen. Yeah man!

Kommentarer

Postat av: Affe

Publicerad 2012-03-27 20:18:43

Jag blir lika impad av din prestation var gång, du är helt enkelt sjukt grym på allt du tar dig för, sky´s the limit :)



Längtar så mycket till på fredag!!!!!!! :D

Postat av: Pillan

Publicerad 2012-03-27 21:20:24

Låter sjukt härligt!!! Speciellt glassen;)

Postat av: Lasse

Publicerad 2012-03-27 23:13:35

Det låter som ett mycket vettigt sätt att bryta fastan, lovar att dansa 3/8 av natten iaf!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela