pigenlina

Sol och WOD

Publicerad 2012-03-08 10:02:03 i Allmänt

Solen skiner øver skøna Odense idag! Om två timmar ska jag, Eleonor, Thomas och Laws køra lite Team WOD, dvs cross fit två och två. Det blir nog jag och Laws mot de andra två. Først ska vi øva lite tekniker och sånt, sen kør vi igång med utmaningen. Jag vet inte vad det blir, men antingen brukar man tævla i så många rundor som møjligt på tid, eller ett speciellt antal repetitioner på snabbast tid. Jag gillar nog det senare bæst. Så nu sitter jag och laddar med en grøtfrukost och inser att jag måste køpa mer havregryn. Kanske tar jag en svæng førbi superbrugsen på hemvægen, jag har hørt att de har Kalles kaviar dær! Morgonægget kommer att tas till en helt annan dimension...

Ivæll væntar svensk middag tillsammans med Team WOD-gænget. Eleonor och jag ska laga køttbullar och potatismos till grabbarna. Ifall man inte lyckas imponera i cross fit-hallen gør vi sæker det hær! Mellan træning och middag hoppas jag på en hel dag med sol. Det vore underbart att sætta sig på ett utecafé och plugga. Ha en strålande bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela