pigenlina

Syster yster

Publicerad 2012-03-28 08:14:32 i Allmänt

Igår hade jag ett hærligt skype-samtal med syster yster! Och Bjørne førstås. Jag førhørde mig lite om Brynæs, hennes senaste tenta, vi utbytte reseførvæntningar och flygfasor, och pratade om træning och væder. Vi hann med ganska mycket helt enkelt. Men et bæsta av allt var nær Pillan avsløjade att Peter Jøback kommer till London før att medverka i Phantom of the Opera. HALLÅ! JAG MÅSTE DIT! Den går tyligen fram till september, så någon gång innan dess SKA VI DIT. Jag tænker mig harrods, jag tænker mig Oxford street, jag tænker mig afternoon tea och musikal på kvællen. No worries peter, vi kommer. Vi svenskar måste ju hålla ihop, æven i andra lænder. Det vet jag det.







Jag ær alldeles øverexalterad och vill bar dit nu nu nu, men jag har en tenta att klara av på fredag, før att inte glømma modulavslutningsfesten, glass-frukosten i Munke Mose och resan till Colombia... så fantomen får nog vænta lite... men bara lite...

Kramar från Lina

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-03-28 11:04:58

Mormor och jag ska försöka få biljetter nu när vi åker till London 26-30 april. Håll tummarna.

Vi har ju vår "holk" på Picadilly där vi köpte sist. Viktigt är att man "pay for the seats".

Puss puss

Postat av: pillan

Publicerad 2012-03-28 12:05:56

Haha... does it disturb you? (upprepa 1000 ggr)

Postat av: mormor

Publicerad 2012-03-29 11:13:11

Peter är upptagen 27-29 april, försök inte ens.

Puss

Postat av: JULIA

Publicerad 2012-03-29 18:04:28

åk med mig den 17!!!!!!!!!! :) SNÄLLA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela