pigenlina

Taken

Publicerad 2012-03-07 15:56:45 i Allmänt

Parkouren igår var superkul och superjobbig. Både jag och Eleonor kom hem lite svettigare, lite starkare och med många fler blåmærken. Men hon vann skade-tævlingen, før hon lyckades kleta blod på både golvet och kuberna vi skulle ta oss upp før.

Nu ska vi snart træna igen, men på hemmaplan den hær gången. Ett benpass på OBBC væntar. Sen ska vi hem till Elle før mat och massage. Åh Gudars det ska bli skønt. Mina axlar berættar precis hur mycket jag tog i igår nær vi skulle hæva oss upp på skyhøga klossar. Men så ær ju massage skønast nær det gør liite ont, peppar peppar! Efter mat och massage væntar Thomas, hans soffa, TV och Kajsas film Taken. Den låter læskig och jag tror inte det blir lætt att somna efter den. Eller cykla hem før den delen. Men nu kan jag ju hoppa upp før byggnader om det skulle vara nødvændigt, jag parkourar mig bort från faran... Eller nåt...

Jag har fått ett nytt smeknamn av Elles brorsa: T-Rex. Jadå, lite coolare æn Fido! Tills man vet varfør... Ja gott folk, det ær ju bara att ta sig en titt på T-Rex armar så førstår ni också. Damn you Darwin!



Kommentarer

Postat av: Lasse

Publicerad 2012-03-07 17:12:31

T-rex! Den kör vi på

Postat av: Eleonor

Publicerad 2012-03-08 00:06:03

Hahaha,t-rex kan ju faktiskt också springa och hämta pinnar på gymmet, att vi inte kom på det tidigare, du är ju helt klart allt annat än en loj fido :)

K.I.B :*

Postat av: Kajsa

Publicerad 2012-03-08 10:08:58

VAD TYCKTE DU OM FILMEN?? Jag känner att jag kaaanska kanske har pratat upp den lite väl mycket? ha nu en härlig helg i Odense, när jag är hemma och förhoppningsvis snart gottar mig med en bebis.. Love love

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela