pigenlina

USCH FY OCH BLÆ

Publicerad 2012-03-22 15:56:40 i Allmänt

STÅLTRÅDEN BAKOM MINA TÆNDER, JAG HATAR DIG, VARFØR KAN DU INTE BARA SITTA FAST FØØØR! JAG HATAR ÆNNU MER LIMMET SOM TYDLIGEN INTE FUNGERAR, MEN ALLRA MEST ÆR JAG ARG ØVER ATT DEN INTE LIMMADES FAST ORDENTLIGT NÅGON AV GÅNGERNA, EFTERSOM JAG HAR LIMMAT FAST DEN TVÅ GÅNGER. ÅÅÅHHH! Nu kan jag spela mungiga med tungan på tråden, vilket rivs, så jag mailade en tandreglering hær i Odense som svarade att det kostar 300 att ta bort tråden (men de rekomenderade att man hade den kvar hela livet) och 550 att limma fast den igen. Varfør, VARFØR KUNDE DEN INTE LIMMAS FAST ORDENTLIGT FRÅN BØRJAN. UPPRØRD ÆR VAD JAG ÆR.

Pillan, skulle inte du kunna ringa till regleringen och fråga om det fortfarande ær gratis dær? Hærligt att behøva tillbringa en halv dag på tåg till och från i Eskilstuna nør jag væl åker hem till Sverige. Fuck you ståltråden. Ursækta språket.

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2012-03-22 17:30:19

Klart att jag kan göra! Jag ska försöka komma ihåg att göra det imorgon. Bästa vore ju om de kunde skicka typ en remiss så att de gör de i Odense fast på E-tunas bekostnad :) Jag hör efter!

Postat av: Lasse

Publicerad 2012-03-22 21:36:01

Arg tjej :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela