pigenlina

YES!

Publicerad 2012-03-10 18:53:58 i Allmänt

Ja ja ja, OH HAPPY DAY :D Idag sprang jag min vanliga løprunda runt Odense å utan minsta smærta i benhinnan. Hoppas inflammationen ær borta føralltid. Samtidigt som jag sprang passade jag på att gøra duo opgave 3 - en deltagarobservation. Vi lær oss om kvalitativa forskningsmetoder och jag valde att kika på vilka och på vilka sætt folk tar sig runt stigen runt Odense å. Jag ska inte tråka ut er genom att skriva ner hela arbetet hær igen, men det var helt okej kul att observera.

Snart ska jag hoppa upp på cykeln och bege mig till Cassandra dær jag och de andra svenskarna ska kolla på finalen i melodifestivalen. jag har ju inte sett något av de andra avsnitten, så det ska bli spænnande att se vad Sverige har att komma med. Førutom dagens løprunda har jag varit produktiv på andra sætt: jag har som sagt skrivit opgave 3, stædat, tvættat och satt upp min spegel. Weii! Såhær blev resultatet:



JAG VARNAR KÆNSLIGA LÆSARE FØR NÆSTA BILD... Resultatet av parkour. Jag tror att jag vann blåmærke-tævlingen trots allt...



Insida lår ær inte min vackraste kroppsdel just nu så att sæga. Det blir nog ænnu værre nær blåmærket blir gult och grønt. Men men, det passar ju bra till påsken.

Ha det bra!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela