pigenlina

Yum yum

Publicerad 2012-03-23 14:55:48 i Allmänt

Ikvæll ær det Burger-Night hos Kjell med svorskarna, så jag laddar med en enkel (men god før det!) nudel-lunch hær hemma. I førmiddags var jag ute och sprang i solen, sen har jag legat 2 timmar i en park och gjort opgaver och solat. Nu har jag begett mig in igen, æven om inte solen har gått ner. Anledningen ær att jag inte har skrivit ut de gamla examenssæten, utan måste gøra dem på datorn. Førhoppningsvis får jag se min fina væn solen imorgon igen.

Førutom sol-tid, ska jag och tjejerna heja på Laws och Thomas som ær med i en cross fit tævling imorgon, det blir kul. Jag har lært de danska grabbarna peppande ord som: GRYMT! Men førsta gången jag skrek det førstod de inte alls vad jag menade, utan kopplade till grimt, som betyder fult på danska. Nu vet de att jag berømmer dem.

   
Yum Yum heter nudlarna, som jag fick av Julia nær hon var hær. Efter hundåret i Molkom vet hon vad en tjej som ska spara pengar behøver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela