pigenlina

Kul helg!

Publicerad 2012-11-19 11:31:09 i Allmänt

I fredags var jag på inflyttningsfest hos en svensk tjej och en dansk kille här i Odense. Temat var maskeradbal, så alla hade på sig olika masker. Där var bl.a. en gris, två lejon (jag och maren!), coola killar i gangsterbrillor, eleganta masker med fjädrar och en screem mask. Hanna, som hon heter, hade bakat världens godaste kakor, lägenheten var jättefin och sällskapet ännu finare. Kort sagt en bra kväll! Resten av helgen har jag spenderat med Ole och hans lillasyster (11 år), som var på besök. I lördags tog Maren och jag med henne på en riktig tjej-eftermiddag, medan Ole passade på att kolla på fotbollsmatch. Vi började med att spela golf på vår innergård, sen gick vi upp och gjorde julkort. Efter det tog vi en promenad ner på stan och fikade på ett café, innan vi gick hem till Maren och la ansiktsmask och målande naglarna. Där kom vi också på en dans till "girls just wanna have fun" som vi framförde när Ole kom tillbaka från fotbollen. Det var väldigt mysigt och jag hade kunnat tänka mig en lillasyster. Men nu får jag vänta tills någon av syskonen skaffar barn, så att jag kan fläta håret och baka med ett syskonbarn istället. Skynda!
 
Bild från Italien: Livi är längst fram i rött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela