pigenlina

007

Publicerad 2012-10-27 13:41:14 i Allmänt

Det ser ut som att Ole har ordnat jobb åt oss i Stavanger efter julen. Hipp hipp hurra, det är alltid bra med extra pengar! I så fall är det från den 27, så jag kanske åker med mamma ner till skåne innan. Det får vi planera sen!
 
Nu sitter jag och läser om hjärtat. Jag och tjejerna har spridit ut oss i lägenheten så alla sitter vid varsitt bord, men fortfarande i samma rum, vardagsrummet. Det är bra med en stor stue!
 
Igår var jag på James Bond-filmen. Den var bra! Jag förstår aldrig helt konflikten i såna actionfilmer, bara att det finns en, men själva aktionscenerna var ju kanon. Innanför de första minuterna hade Bond åkt motorcykel på ett tak, slagits ovanpå ett tåg, blivit skjuten två gånger och trillat ner från en bro. Man blev så att säga inte besviken. Själv hade jag lånat Inges kostym och röda fluga. Det var kul, men inget jag kommer fortsätta med. Manskläder alltså. Praktiskt att allt fick plats i innerfickan, men varmt och alldeles för påbylsat. 
Jag såg Pillans fina bild på indianhatten och kom att tänka på kräftskivan vi hade i somras. Såhär mäktiga kommer vi tjejer att vara om några år...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela