pigenlina

Bästa bilden!

Publicerad 2012-10-23 20:43:30 i Allmänt

Den här bilden lyckades jag ta av Ole och okänd dam påväg till Colosseum i Rom. Är den inte fantastisk?! Glassen matchar håret och jag lyckades fånga henne mitt i slicket. När jag blir gammal ska jag också färga håret och äta jätteglassar. Vi stod vi ett övergångsställe så jag var tvungen att agera under tidspress dessutom!
 
Efter att ha gått en kvällspromenad med Ole och tittat in i massa skyltfönster längtar jag massor efter julen. Jullåtarna sattes på direkt när jag kom hem och jag försökte få Ole att köpa juleljus när vi handlade på Fötex. Det fick jag inte, men jag fick en chocomelk. Alltså chokladmjölk. Nu ska jag återgå till studierna och jullåtarna. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2012-10-25 18:31:16

Jag är gammal, men varken färgar håret eller slickar glass. Ingen pojkspoling skall räcka ut tungan åt mig!
pussar och kramar i massor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela