pigenlina

Fullt upp!

Publicerad 2012-10-05 17:54:06 i Allmänt

Nu är det mycket som ska hinnas med, så bloggen fick läggas åt sidan några dagar. Det ber jag om ursäkt för! Idag kom Julia på besök lagom till inflyttningsfesten som vi ska ha imorgon. Åh, det ska bli så kul! Vi satte upp en lapp i trappuppgången i början av veckan och förvarnade grannarna. Idag kom det en granne på besök och klagade på festen redan INNAN vi hade haft den... What? Men hon gjorde det väldigt trevligt och vi kompromissade oss till att lugna oss efter klockan 12. Men jag tycker absolut att man ska få ha en inflyttningsfest, kommentarer till det? Det finns en festlokal som man kan hyra, men hela grejen med en inflyttningfest är ju att visa upp lägenheten. Så alla andra stora fester kan vi ha där, men inte denna. Här är iaf några bilder på lägenheten. Fler kommer, jag lovar mamma!
 
Eleonor och jag kolla på bord...
 
Nyinflyttade!
 
Ny, gammal kristallkrona! På bordet har vi lagt till en extra platta så det kan bli längre. Den hör egentligen inte till, men jag trodde det när jag var på genbrugsaffären där vi hade köpt bordet och fick med mig de hem, gratis. Det känns lite som att jag rånade de gamla tanterna, så jag får tacka här. Tack så mycket.
 
Stor spis med fyra plattor... i midjehöjd och inte ögonhöjd, hallelujah!
 
Den här tavlan hör inte till min lägenhet, men jag gjorde den i somras till mamma. Jag såg en helt sjukt fin tavla på Sinnerups idag, när jag och Julia kikade lite på stan. Tavlor är fina grejer!
 
Nu ska jag och tjejerna äta middag, hoppas ni får en trevlig helg!
LOVE
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela