pigenlina

Havregrynsgröt

Publicerad 2012-10-22 13:38:03 i Allmänt

Efter att ha ätit chokladflingor och ljust rostbröd med nutella på i 1,5 vecka inser jag hur mätt man blir på gröt. En skål senare sitter jag här, proppmätt, men glad, eftersom det betyder att jag kan bli mätt billigt fram till jul. Efter en pragweekend och höstlov i Italien är ekonomin inte på topp, men jag kan leva-billigt-knepen sedan mitt och Julias år på Molkoms folkhögskola. Jag minns att jag skickade knepen i ett brev till dig mamma, kanske du har kvar dem? 
 
Nu närmar sig tentan med stormsteg. Om två veckor är det dags. Det ska bli sjukt skönt att bli klar med modul 5 och jag hoppas verkligen att jag blir klar på riktigt. Jag ska klara det!
 
Den här bilden bjuder jag på... Det är den fulaste bilden någonsin tagen på mig och Ole när vi satt på ringmuren som gick runt staden Lucca. Jag skrattar så mycket varje gång jag ser den och hoppas på att sprida lite glädje där hemma. Se och le!
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-10-22 17:06:25

Jag tycker att ni är jättesöta!
Puss puss

Postat av: mormor

Publicerad 2012-10-25 18:24:56

Jag med
Puss

Postat av: Ilineni

Publicerad 2012-10-27 11:49:53

Jag tycker att Ni är den sööötaste som finns!
Massor av krammar till er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela