pigenlina

Låt mig få tända ett ljus

Publicerad 2012-10-21 12:22:20 i Allmänt

I helgen har Ellen haft besök av sin familj; farmor, mormor, mamma och pappa. Eller som de säger i norge: båda bästemödrarna, mor och far. Jag tror att jag också ska börja säga så, det är så fint. Igår fick jag, Eleonor och Ole följa med familjen på Flamman, en resturang med köttbuffe här i Odense. Det var supermysigt och väldigt gott. Efter det tog jag och Ole en promenad till kyrkogården och tänte två ljus, ett för farmor och ett för morfar. Det var helt mörkt förutom ljusen och väldigt vackert. Det kändes bra att ha klätt upp sig och ha en liten minnesstund. Ellens bästamödrar var helt underbara och jag är väldigt glad över att ha fått träffa dem. Men det fick mig också att sakna mina bästeföräldrar och längta tills jag träffar er. Jag hoppas att ni där hemma njuter av varandras sällskap och vet att jag saknar er varje dag. Både er som jag kan träffa igen och er som jag inte kommer träffa igen. Ni finns alla mitt hjärta <3
 
Ett stort kors med massa små kors på i Italien. 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-10-22 07:41:09

Saknar dig också.
Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela