pigenlina

Besök

Publicerad 2013-04-20 09:12:42 i Allmänt

Den här helgen har Ellen haft besök av sin kompis Stian hemifrån. Nu är det bara lördag, men det känns som att vi hunnit med massor, bla födelsedagsfest till Ellen W med tema båt, fondue-kväll (köttfondue, ostfondue, chokladfondue) och idag ska jag på ytterligare en födelsedagsfest med tema färg. Det är skönt att utnyttja tiden innan modulen kommer igång på allvar! Nu är jag igång med bullbak (Pillans favorit - dinkelbullar), och efter det tänkte jag gå ut och springa. Jag blir så glad varje morgon jag vaknar upp och det är strålande sol. Fortsätter det såhär är det sommar nästa vecka :)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-04-20 18:00:58

Hej!

Vi har en restaurang här som heter fondueboden, supergott! Vi får äta här när ni kommer och hälsar på i nya lägenheten. Vi ska snart köpa en bäddsoffa så ni har någonstans att sova när ni kommer!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela