pigenlina

Ledig dag

Publicerad 2013-04-11 08:45:10 i Allmänt

Idag är jag ledig, eftersom jag tog en extra lektion igår istället. Jag tänkte löpa, gå till DanskeBank och fixa konto (då kan jag nämligen fixa norskt konto härifrån), och kanske läsa lite. Imorgon väntar ost och vinkväll med tjejerna och på lördag tapas. Det blir en kul helg! Igår var jag riktigt svensk och åt falukorv hemma hos Viktor. Kajsa var också med och vi vardagsmyste med te, pågens kanelgifflar och härliga samtal. Det finns så många underbara människor här i Odense att jag blir alldeles glad bara jag tänker på det. 
 
En härlig människa är fortfarande i Nepal, men nu är det bara 4 dagar kvar innan han kommer hem... Såhär glad kommer jag vara då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela