pigenlina

Jag kommer hem igen till jul

Publicerad 2013-12-11 14:33:23 i Allmänt

Jag sjunger som Peter Jöback: jag kommer hem igen till jul. Som jag längtar! Är det snö i Sverige förresten? Det blir en spännande resväska jag ska packa, med kläder för både Lanzarote och Sverige. 
 
Igår bakade jag lussebullar och mozartkulor medan jag lyssnade på Peter Jöbacks julskiva (för 100 gången). Jag tänkte fylla en korg med "Evelinas julgodis" och ge till Oles föräldrar i födelsedagspresent, när de kommer hit i helgen. Ole får nämligen besök av hela släkten. Förutom lussebullar och mozartkulor har jag gjort hallonkola. 
 

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2013-12-11 15:54:45

Mums med julgodis! Själv bakade jag pepparkakor, men brände en plåt så det blev inte så många kvar. Det var snö här, men nu har den smält bort igen = slaskigt på cykelvägarna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela