pigenlina

Välkommen!

Publicerad 2013-12-10 09:44:25 i Allmänt

Jag har ju lovat att lägga upp bilder på lägenheten, så här kommer några! Ole och jag var duktiga och satte upp några av de sista tavlorna igår. Mattan framför soffan är inte vår, men vi ska köpa vår egen matta. Vilken färg och form tycker ni, och ska den vara under bordet eller soffan? Biscuit är också med på en av bilderna. Igår kom Ellen hem, så snart blir Ole och jag hamsterlösa igen. Sorgligt att tänka på, men kul att Ellen kommit hem!




Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2013-12-10 12:32:13

Fint och hemtrevligt! Med risk att säga något genus-brottsligt så tycker jag att hemmet blev bättre sen en kvinna flyttade in! Även om Ole hade det mysigt innan. Vad blev det för matsalsmöbler?

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-12-11 08:19:27

Snyggt, jag tycker mattan ska vara under soffan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela