pigenlina

Drömanalys

Publicerad 2013-01-08 16:06:29 i Allmänt

Nu sitter jag på WP och läser och läser. Jag ska nog byta från fysiologi till anatomi för att få lite variation. Tidigare idag tog jag en löprunda, och jag körde på ganska hårt, även om jag inte löpt på hela julen. Det kändes i andhämtningen! Jag kände mig som en med väldigt dålig kondition, men det är alltid värst att komma igång. Sen var jag tvungen att cykla ut till uni och hämta datorladdaren, som jag glömde kvar igår, och vidare till WP, eftersom det är mycket mysigare att läsa här. Om en timme kommer Ole tillbaka från undervisningen och då blir det en eftermiddagspaus med hemmalagad risifrutti.
 
I natt drömde jag om morfar. Han hade en mörkblå finkostym med massa utmärkelser på (ni vet guld- och silvermärken) och såg glad och närd ut. Han verkar ha det bra uppe i himlen! Men jag tror kanske han går med flanellskjorta till vanligt. Så idag tog jag på mig två ringar, en från mormor och en från farmor för att forstätta på släkting-temat. Här är lite bilder från min gamla mobil som jag hittade på datorn! De togs inte igår...
 
Ha en bra dag! kramar från Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela