pigenlina

Inspiration

Publicerad 2013-01-19 12:49:44 i Allmänt

Här är två bilder på tavlor som jag tänkte inspireras av till de tre tavlorna över soffan. På den stora duken ska det vara en naken kvinna som sitter med ryggen till, i en lite ballerinainspirerad pose och med håret uppsatt i knut. Av de två små ska ena likna bilden på de två färgglada kvinnorna i typisk Evelina-style, och den andra bara vara abstrakt. Jag försökte skissa ner mina tankar i paint för att ni skulle förstå bättre. Jag är inte så bra på att måla i paint, men det är tanken som räknas...
INSPIRATION
UPPLÄGG
Färgerna stämmer inte riktigt överrens, men jag tror ni fattar principen.

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2013-01-19 17:30:36

Visst fattar jag och ser fram emot att
se live
Pussar och kramar i massor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela