pigenlina

Oriental corner är äntligen fullbordat!

Publicerad 2013-01-10 08:34:34 i Allmänt

Nu är det redan torsdag! Jag är ganska trött, men väcker mig själv med lite morgongröt, vitaminbrus och kaffe. Idag är jag ledig och tänkte ägna dagen åt löpning på förmiddagen och läsning resten av dagen. När jag bodde själv kunde jag plugga hemma utan problem, men nu tycker jag det är skönast att sitta på WP i lugn och ro utan att tappa koncentrationen. Där får man sitt eget lilla läse-bås och kan sitta med datorn, böckerna och sina anteckningar. Det blir mycket skriverier om examensläsningen märker jag, men det är det som fyller dagarna just nu.
 
Nu vet jag! Jag kan berätta om den nya familjemedlemmen på Lyckliga Gatan: ett orientalist tebord som fullbordade oriental corner (hoppas du la märke till ordvitsen pappa). Ska fixa en bild med slutresultatet till imorgon, to be continued...

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-01-10 20:35:52

Jorå, jag tycker du fixat ordvitsen riktigt bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela