pigenlina

Tacokväll!

Publicerad 2013-01-11 07:50:35 i Allmänt

Ikväll ska tjejerna och jag ha tacokväll och se på norska idol. Ett perfekt avslut på den här plugg-veckan! Innan dess blir det träning, plugg och skola. Inför marathon tänkte jag börja med att löpa sammanlagt 3 mil i veckan, sen öka till 3,5 och till sits 4. Eftersom mitt schema ser olika ut varje vecka, tänkte jag anpassa antalet löpdagar efter det och på så sätt få olika distanser och upplägg. Jag tror det är bra med variation! Den här veckan till exempel har jag inte så mycket skola, så då sprider jag ut de 3 milen på 4 löppass. Någon annan vecka kanske jag har massa lektioner, och då kan jag ta två 1,5 milare.
 
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela