pigenlina

Frambu

Publicerad 2013-07-27 19:38:00 i Allmänt

Nu ær jag på Frambu, ett læger før barn och ungdomar med ovanliga diagnoser. Jag har varit hær sedan i måndags och kænner redan nu att det ær det bæsta jag har gjorti hela mitt liv. Både hjælpare och deltagare ær helt fantastiska och det finns så mycket glædje och kærlek att jag blir helt varm bara av att skriva om det. Ikvæll ær det disco och då får vi se om deltagarna har lært sig något på flørtning-, DJ- och dørrvaktskurserna som var igår. 

Kommentarer

Postat av: Mamma o mormor

Publicerad 2013-07-28 19:07:40

Pussar o kramar i massor från Lomma.
Så himla roligt att läsa din alltid så positiva blogg!
Puss puss från Mormor o Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela