pigenlina

Update

Publicerad 2013-07-06 23:30:03 i Allmänt

Nu var det längesen jag skrev! Dax för uppdatering. Här rullar sommaren på. Det är så olikt från förra sommaren, då tiden gick i snigelfart på jobb. Nu flyger timmarna och dagarna iväg eftersom jag har det så kjekkt (som norrmännen säger). Imorgon jobbar jag kväll, och sen har Ole och jag tre dagr ledigt, som vi tänkte spendera på hans hytta. Inte den uppe i bergen dock, det tar lite för lång tid att åka, utan en nämare. Den har jag aldrig varit på, så det ska bli kul. Imorgon tidigt ska jag skjutsa Kari till flygplatsen, hon ska till Grekland. Det betyder att jag kommer sova ensam i det här stora huset natten till måndag, eftersom Ole jobbar natt. Det blir spännande. Jag har bara 9 jobbdagar kvar där jag arbetar nu, helt sjukt. Landet, here I come!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela