pigenlina

6 Juni

Publicerad 2013-06-06 17:18:12 i Allmänt

Idag var det massa kärlek på WP, för de äldsta läkarstuderande skrev sin sista examen. Familj och vänner var här för att fira dagen. Imorgon är kiropraktorerna klara. Det känns lite overkligt att tänka på att det är jag som står där om 3 år. Jag ser fram emot det, men är samtidigt glad över att jag har 3 år på mig att bli riktigt duktig. Hade det varit imorgon skulle jag få panik!
 
Idag har jag skrivit klart på uppgiften i filosofi som vi kiropraktorer ska lämna in. Den är extremt tråkig och onödig, men obligatorisk. Det enda som var kul med den var att en av författarna till referenserna jag använde mig av hette Susanne Balle. 
 
Hoppas ni har firat nationaldagen mer än jag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela