pigenlina

Andra dagen på jobbet...

Publicerad 2013-06-18 23:01:52 i Allmänt

...Gick bra! Jag kände redan när jag kom att läget kändes bekvämt och under kontroll. Idag gjorde jag lite mer, och lärde känna de boende lite bättre. En av medarbetarna sa att jag hade god kommunikation med de boende. Tummen upp! Att vara svensk är ju alltid en ice breaker. 
 
På förmiddagen gick jag runt lite i nabolaget och kikade i några butiker. Nu är jag ledig i två dagar, och tänkte umgås lite med en av Oles vänner imorgon. Det är bra att han har så kul vänner, nu när jag ska dela dem i sommar. Nu är det alltså bara två fridagar kvar innan jag får träffa min prins. Under tiden får jag pussa på den här bilden...
 

Kommentarer

Postat av: Eleonor

Publicerad 2013-06-19 18:43:11

Hej sötnos!!

Så kul och läsa att du har det bra och hittade till jobbet, slipper du stressa över det mer ;)vi saknar dig på lyckliga gatan!! puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela