pigenlina

Ole Brum

Publicerad 2013-06-24 18:05:49 i Allmänt

Det här är Oles favoritballong, som han har haft i 16 år. Sedan 1997. Den föreställer Ole Brum (Nalle Puh på svenska) och det var lite därför han köpte den. Kanske jag ska köpa mig en ballong på onsdag, då jag och Oles syster Livi (och kanske någon till) planerar att dra till Kongeparken, ett nöjesfält här i Stavanger. Idag har både Ole och jag jobbat, och nu tänkte vi gå ut och springa. Ole ska visa en runda runt Mosevannet, det blir nog fint. Ikväll ska jag skypea med Pillan, det blir också fint. Ha en bra kväll allihopa!
 

Kommentarer

Postat av: Eleonor

Publicerad 2013-06-26 21:36:37

Wiiiie vi är godkända både i filosofiopgaven och mötesplikten :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela