pigenlina

Hormoner

Publicerad 2013-03-15 15:43:06 i Allmänt

Här sitter jag och läser om kvinnliga hormoner, eller snarare hormon som spelar roll för kvinnans menstruationscyklus. Några av dom hormonerna har mannen också. Det är väldigt spännande, men nu ska jag byta till anantomi. Jag vet ine hur många penisar och vaginor jag har ritat på senaste tiden. Jag lär mig ju bäst genom att teckna.
 
Jag vaknade upp hemma hos Ole och efter en trevlig frukost gick jag ut och sprang i vårvädret, som äntligen gjort come back efter några kalla och snöiga dagar. Det går riktigt bra att löpa nu och jag är väldigt nöjd med mig själv. Nu kör jag pappa-taktiken med 4 löpdagar i veckan med 1 mil, 1,5 mil, 1 mil, 1,5 mil. Sen kommer jag trappa upp det till kanske två löpdagar med 2 eller 2,5 mil. Idag var det alltså sista 1,5 milaren för denhär veckan. Jag blev riktigt hungrig efteråt och har suttit och ätit här på läsesalen sen dess. Jag tycker lite synd om de andra eleverna som försökt plugga medan jag knaprat på knäckebröd, gurkstavar och äpple. Det är typ den mest störande maten som finns efter morötter och chips. Ikväll ska jag hitta på något mysigt med Ole, eftersom jag bor hos honom i helgen medan Torkild är i Norge. Igår var det tjejkväll med hemmagjorda kokostoppar (det har jag också tryckt i mig på läsesalen) och tre avsnitt Top Model. Vi få se om Ole kan slå det!
 
Imorgon ska jag på finsittning. Det är tema vår oh jag tänkte ha på mig den ljusrosa klänningen jag fick av Anna. Tack för den, jag har använt den mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela