pigenlina

Löpning

Publicerad 2013-03-04 15:28:25 i Allmänt

Så är löpningen igång igen! Jag började lite lätt igår med ett varv runt Odense å och kände att andhämtningen satt långt inne. Men den satt i alla fall nånstans, och nu är det bara att gräva fram den igen! Om en liten stund beger jag mig ut runt Ålykke å med Ole. Jag har ju bestämt mig för att springa Köpenhamn marathon den 19 Maj och måste verkligen komma iform tills dess. Planen är att få tillbaka konditionen med flera, kortare stäckor i mars månad och sedan färre, längre löpturer i april. De som vill får gärna komma och heja på mig och eventuellt bära mig resten av dagen. Jag har aldrig utmanat mig själv så mycket fysiskt förut och det ska bli häftigt att se vad kroppen tål! Jag hoppas att min man vill springa alla mil med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela