pigenlina

Manuell behandling

Publicerad 2013-03-21 12:24:02 i Allmänt

Den här modulen har vi haft en kurs som heter Manuell behandling: teori och evidens. Det har varit olika föreläsare varje gång, några som pratat om teorin bakom manuell behandling och andra som bara inspirerade med historier från deras arbetsliv. Det har varit intressant, men jag har inte riktigt fattat vad examen kommer gå ut på. Det fick vi reda på idag dock! Alla hjälpmedel är tillåtna (dator, internet, föreläsarnas powerpoints) och vi kommer få ett case med frågor till, som vi ska svara på utifrån lektionerna och artiklar på internet. Det handlar alltså om att söka efter artiklar som understöttar manuell behandling... typ. Jag tror att det ska gå bra i alla fall. Så svårt kan det inte vara när alla hjälpmedel är tillåtna. Det här provet är mellan spot-examen och den stora skriftliga examen, så det är mer stressigt än svårt. Min första tanke var att låta Pillan skriva provet åt mig. Ingen hade märkt något, men jag tror kanske att Pillan hellre vill vara ledig...
 
Hej jag heter Evelina, jag är född den 19 december 1991 och är här  för att skriva examen...
 
Hej mitt namn är Pernilla och jag är bara här på besök. 

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2013-03-21 18:46:27

Tyckte det var en ganska smart idé ändå även om pillan inte skulle tycka det var lika smart kanske:p men man måste ju utnyttja fördelarna med att ha en tvilling ;) kram

Postat av: Pillan

Publicerad 2013-03-21 21:39:32

Haha, vad kommer provet att innefatta? kanske inte ens behöver plugga! Jag har ju typ 7 h tågresa att repetera dessutom...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela