pigenlina

Supervision

Publicerad 2013-03-12 12:44:24 i Allmänt

Imorgon har jag supervision i lumbal och bäcken-teknik. Det är som ett delprov innan det stora provet för att se om man får göra det stora provet innan sommaren. Eleonor och jag ska öva med två äldre studerande ikväll för att bli riktigt vassa. Det går till som sist, att man väljer en behandling innan och får dra en behandling där. Jag tror att det ska gå bra, eftersom Eleonor och jag har varit duktiga på att öva. 
 
I helgen ska Ole och jag på vårsittning, som arrangeras av den svenska medicinföreningen här i Odense. Det ska bli kul! Då bjuds man på 3-rätters och får klä sig fint.
 
Snart ska jag ut och löpa. Idag blir det två varv runt Odense å för att få utt distansen lite. Igår löpte jag en mil runt Ålykke och det kändes väldigt bra! Jag blir inte alls lika trött i benen längre, kanske har jag jobbat upp de små musklerna i underbenen. Jag längtar tills jag får ta med Pillan på promenad längs ån, så kan vi stanna till och äta glass vid den lilla sjön som ån slutar i. Vi kan också gå upp och kolla på fåren i den Fynske landsby, som jag hittade på en av mina promenader när jag var sjuk. Jag har massa planer för ditt besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela