pigenlina

Våffeldagen

Publicerad 2013-03-20 17:41:18 i Allmänt

Våffeldagen är egentligen på måndag, men jag och tjejerna tänkte ta ut den i förskott eftersom flera av oss är hemma då. Så ikväll blir det våfflor, fruktsallad och såklart Americas Next Top Model. Efter en heldag på läsesalen behöver jag något ytligt och som mamma skulle ha sagt "hjärndött". 
 
Det har snöat hela dagen och jag passar på att ta en vilodag från löpningen. Det började göra ont i benhinnorna på volleybollen igår, så jag ska vara noga med att inte överbelasta benen. Det är dumt nu när det började gå så bra. 
 
Igår läste jag om fostret och placenta. I början av graviditeten ser alla foster ut som aliens, och jag har väl aldrig tyckt att ett precis nyfött barn är det vackraste som finns, men efter att ha kikat på några foster-i-magen bilder har jag ändrat mig. Bilden under kanske blir inspiration till en tavla nån gång i framtiden.

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2013-03-21 07:17:07

Namnam, hade varit nice att vara med på våfflor-och-top-model-mys! Fina bilder du gör till dina plugghäften!!

Postat av: Lasse

Publicerad 2013-03-21 12:19:20

Bilden visar en skön stretch för plantarextensorerna, som jag körde mycket när jag ville undvika benhinne-problem, tyckte det hjälpte bra. Knäna ska dock upp lite från marken, kan vara svårt att "hitta rätt" men kan visa dig live ;)

http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.teachpe.com/images/jenny/shin_stretch.jpg&imgrefurl=http://www.teachpe.com/stretching/shin.php&h=255&w=280&sz=12&tbnid=bUbtaN78II5_XM:&tbnh=93&tbnw=102&zoom=1&usg=__IpQpzZf1xXg4fkodczntExBcsCA=&docid=3_QFA_7BMYAUtM&sa=X&ei=YOpKUf_MFsWVtQbGxoCgDA&ved=0CDoQ9QEwAg&dur=174

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela