pigenlina

2 dagar senare...

Publicerad 2013-05-21 17:12:43 i Allmänt

Idag har jag alla anledningar att sitta inne och börja exmensplugga. 
1. Det regnar, MYCKET!
2. Jag har träningsvärk i benen
3. Jag har snart examen
 
Så här sitter jag nu på WP och studerar njurens anatomi och utveckling. Många har kommit fram och grattat till maraton i pauserna och jag har fått frågan om jag kommer göra det igen. Precis efter att jag kommit i mål, och egentligen hela sista milen tänkte jag "aldrig igen", men nu minns man bara det häftiga i att pröva kroppen fysiskt och alla människor som sprang oh hejade, och jag tänker "kanske, men inte på ett tag". När jag pratade med mamma efter loppet frågade hon om jag fått skavsår. Inga alls, svarade jag, men det var bara för att jag hade så ont i benen att jag inte kände skavsåren. Jag fick inga på fötterna som tur var, men armarna blev av med lite hud. Benen har det inte så farligt längre. Jag har såklart träningsvärk och tillåter mig att ta hissen när jag ska hem, men värre än så är det inte. Jag har inte länge ont i i lederna och kan gå normalt. Nu ska jag återgå till pluggandet. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela