pigenlina

En helt ledig helg!

Publicerad 2013-11-01 12:17:39 i Allmänt

Nu är det säkert många som undrar hur kiropraktikexamen gick. Den gick jättebra! Jag är väldigt nöjd med att modul 9 är helt över, och jag känner att jag har fått visa vad jag kan. Snart ska jag till Ole och fira med lite nespressokaffe (han fick en maskin i födelsedagspresent), sen väntar cheerleadning ikväll, första uppträdandet! Det blir SUPERFETT! Speciellt nu när jag har fått nya skor, rosett i håret och kläder. Hoppas någon fotar och filmar så jag kan visa er på bloggen senare. För det var ju inte jag på de två bilderna jag la upp för ett tag sen, haha. Men jag tar det som en komplimang, mamma...
 

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2013-11-01 13:44:39

Lycka till med uppträdandet! Go Jaguarerna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela