pigenlina

Csirkepörkölt

Publicerad 2013-09-12 15:04:18 i Allmänt

Idag ska jag laga Csirkepörkölt till mig och Ole. Vi har inte varit ensamma på väldigt lång tid, därför ska det bli skönt med en datekväll. Tidigare idag har jag varit ute och sprungit runt min kära å och gått i skolan. Idag var första gången sedan efter sommaren som jag inte kände mig i dålig form. Det gick lätt att andas. Härligt att vara tillbaka! Dock hade jag så mycket träningsvärk i armar och bröst att turen inte var så smärtfri ändå. Nu läser jag om hjärnans anatomi, så ni kan förstå att jag behövde en bloggpaus och en kopp kaffe.
 
Nu har jag skrivit tråkiga inlägg flera gånger på rad, så nästa blir ett "Evelina genom tiderna", bara för att hotta upp stämningen på bloggen. Glädj er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela