pigenlina

Eve of Sweden

Publicerad 2013-09-27 09:42:19 i Allmänt

Nu är jag tillbaka i hemlandet, och gissa om det är härligt! Igår tog jag mig på egen hand till Pillans skola, där jag var med på hennes dissektionslektion. Det var bra med repetition, nu kan jag alla strukturer i benet igen. Sedan handlade vi in till bakad potatis, som vi åt på kvällen. Nu har jag precis ätit frukost och gjort mig en kopp te. Pillan och Björn har gått till skolan, så innan vi möts på stan har jag lägenheten för mig själv. Jag tänkte diska, duscha och kanske plugga lite. Eller bara ta det lugnt. Imorgon kommer stora släkten på besök till Uppsala, DET har jag längtat efter. Det ska bli så kul att se alla igen!!
TACK till min vackra syster och ståtliga björn som låter mig på här :)
 

Kommentarer

Postat av: Ilineni

Publicerad 2013-09-28 13:05:05

Ni är sååå sööööta varenda bild! Man blir glad! Jag pratar till Er men ni svara inte, men ändå är ja så glad när ser att ni är glada!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela