pigenlina

Fitness world

Publicerad 2013-09-10 14:17:26 i Allmänt

Jag har bytt gym, eftersom de flesta som tränade med på OBBC gick över till Løfteriet. Jag bytte dock till Fitness world, så att jag kan gå på fler pass och träna både yoga och styrka. Idag ska jag gå på mitt första pass: Crossfit Energy, som enligt Kajsa ska vara väldigt bra och jobbigt. 
Tidigare idag har jag varit på skolan, och igår följde vi Norges valvaka. Norge fick ett regeringsskifte och en ny statsminister (en kvinna!). Jag är inte så insatt i norsk politik, men de flesta jag känner röstade på AP och den gamla statsministern Jens Stoltenberg. Nu sitter jag och skriver ner alla undersökningar jag ska kunna i kiropraktiken. Det är MÅNGA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela