pigenlina

Ich bin erkältet

Publicerad 2013-09-25 11:11:16 i Allmänt

Jag är förskyld. Hoppas det mesta försvinner till imorgon. Det började med halsont igår, och fortsatte med täppt näsa och huvudvärk idag. Det blir ingen volleyboll (utomhus, barfota) idag, istället får jag fylla kvällen med packning och kanske lite plugg. Igårkväll gjorde Ole och jag egna chicken nuggets. Vi panerade kyckling i ägg och cornflakes, och gjorde potatispåtar till. Det blev riktigt gott, men jag saknade den sötsura såsen från McDonalds... Imorgon åker jag till Sverige. Jag längtar helt sjukt mycket och hoppas att mamma har bakat chocolat chip cockies. Hoppas den här dagen går fort!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2013-09-25 15:37:39

Kommentarer överflödiga.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela