pigenlina

Måndag

Publicerad 2013-09-09 12:46:40 i Allmänt

Nu sitter jag på WP och läser om neurotransmitters. Det är kemiska ämnen som sköter kommunikationen mellan nervceller. Tidigare idag åt jag frukost med Ole och storhandlade inför den kommande veckan. Jag frågade Ole vad vi skulle laga för mat, och han svarade att det var längesen vi åt "chichupöchö och sådana där...". och därför handlade jag in till csirkepörkölt och nokedli. Ole har köpt en ny TV (likadan som Annas vita) som han ska sätta upp idag. Det blir spännande att se!
Jag längtar väldigt mycket till min långhelg i Sverige. Jag ser fram emot att göra massa mysiga saker både i Uppsala, Strängnäs och kanske Stockholm. kanske bruncha med syrran? Torsdagen och fredagen veckan innan det ska jag på klinikophold. Det betyder att jag ska gå med en kiropraktor i två dagar och ställa frågor. Det blir också kul! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela