pigenlina

Tågresan

Publicerad 2013-09-30 14:34:00 i Allmänt

Tågresan hem var ett rent nöje, eftersom jag åkte med mormor. Tyvärr mådde jag lite illa, trots åksjuketablett. Jag har kommit fram till att man mår mer illa i förstaklass, eftersom fönstrena är större och allt bara svichar förbi. Men jag tackar ändå mamma för att hon var så snäll och fixade biljetten till mig! Ole kom och hämtade mig på stationen och bar den tunga väskan hem till mig. Där bjöd jag på mammas kakor (de som var kvar efter tågturen) innan vi gick och la oss. Till frukost blev det välling, äggsmörgås med Kalles kaviar, vitaminbrus och bulle. En riktig Sverige special. Ikväll ska jag och Kajsa på cheerleading, det blir kul!
 

Kommentarer

Postat av: Ilineni

Publicerad 2013-09-30 22:25:14

Tre vackra blommor! Klart att Ole se glad ut, han sitter mellan två söta flickor!

Postat av: mormor

Publicerad 2013-10-01 20:30:46

Tänk att fyra timmar kan gå på en halv timme!
Puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela