pigenlina

Volleyboll

Publicerad 2013-09-11 20:02:24 i Allmänt

Nu har jag precis kommit hem från volleybollen, ätit det sista av min panerade fisk och duschat. Imorse firade vi Mikael, Oles kompis från Stavanger som kommit till Odense från Ungern. Vi har gjort det till en tradition att fira varandra med frukost här i Odense. Det är väldigt mysigt!
Idag har jag även lärt mig att göra en neurologisk undersökning med allt vad den innebär. Så nu kan jag testa känseln (sensoriken), motoriken, reflexer mm. och införskaffat en reflexhammare och en liten ficklampa som man kan lysa folk i ögonen med. är det någon som ställer upp näst nästa helg?? 
 

Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2013-09-12 10:40:48

Klar jag ställer upp! Vi kan köra neuro-undersökning på varandra;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela