pigenlina

Yoga

Publicerad 2013-09-16 16:36:56 i Allmänt

Idag ska jag på yoga och göra mamma stolt. Det passar väldigt bra eftersom jag är trött i knoppen och kroppen, och det har spöregnat hela dagen. Den här veckan är kort skolmässigt, för på torsdag och fredag ska jag till en kiropraktor i Ringsted. Vi kiropraktorer har klinikophold den här modulen. Det ska bli spännande! Kliniken ligger som tur är nära tågstationen, så jag finner nog vägen. Nästa vecka går jag också bara till onsdag. Sen bär det av till Uppsala, där jag ska träffa min kära familj. Som jag längtar! Det var inte så längesen jag var hemma, men det blir ändå skönt med en liten paus. Igår lagade Ole och jag gulasch. Det stod i receptet att man skulle ha i oregano, så soppan smakade lite pizza men var god ändå. Ole hade bakat bröd, så det blev soppa med bröd i riktig höststil. Här är några gamla höstbilder från första året på europaskolan!

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2013-09-19 13:07:18

I gulasch skall det inte vara oregano,utan kummin.
Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela