pigenlina

Bowling

Publicerad 2014-04-13 16:19:00 i Allmänt

Om en stund ska Kathrine, Simon och jag øta middag på resturangen som Cassandra (alla är med i cheer-laget) jobbar på och sen bowla. Jag har värmt upp med en löptur och hoppas på att vinna.. Det är så härligt att löpa när det blåser. Jag känner mig aldrig så levande som då! Jobbigt om motvinden slår till i en uppförsbacke bara.. Åh vad jag längtar hem nu! Det ska bli så kul att träffa familjen igen. Jag behöver fylla på familjekärlek-lagret då och då.
Jag tänkte passa på att måla världskartan som ska sitta över soffan här i dagarna. Jag har ju påsklov och skolan har precis startat, så det finns massa tid! Alltid när jag ser en bild som skulle vara kul att måla/inspireras av sparar jag ner den. Jag har en mapp på datorn som heter "inspiration". Här är två bilder:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela