pigenlina

Klinik och besök

Publicerad 2014-04-08 21:05:37 i Allmänt

Den här veckan är jag på kliniken Hartvigsen och Hein i Odense. Det är frun till vår studievägledare som äger kliniken, och den är uppdaterad, forskningsbaserad och väldigt professionell. Jag blev väldigt stolt idag när min handledare sa att av alla studerande hon hade tagit emot, och det är många, så var jag den bästa! Jag tog anamnese (sjukhistoria), gjorde neurologisk undersökning och rörelseundersökning själv. Hon sa att jag var lugn, säker och hade ett bra flow. Jättenöjd!! 
I lördags åkte jag till Lund med Oles syster Kari Synnøve. Vi kollade in stan, eftersom Kari har sökt till Lund, och träffade morbror och kusinerna. Ludde var också där, vilket var superkul! Robban bjöd på lyxig lunch på Grand och sedan middag hemma hos honom. Det är alltid lika trevligt att besöka Robban, han är då gästvänlig och cool. Världens bästa morbror!! Jag är väldigt nöjd med helgen och början av veckan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela