pigenlina

Skolstart och stel rygg

Publicerad 2014-04-01 14:17:49 i Allmänt

Nu är helgen slut och den nya kursen har börjat. Den heter 'fra rask til syg' och omhandlar bl.a. sjukdomsprocesser, cancer och diagnostik. Idag hade vi till exempel föreläsningar om sjukdomar som påverkar skelettet. Det kan vara cancer som spridit sig från bröst/prostata, cancer som uppstått i skelettcellerna eller osteoporose (benskörhet).
Min rygg har varit heeelt spänd sedan helgens crossfit, men som tur var lyckades jag deala mig till 40 min massage av Ole: 10 minuter för varje mål Liverpool vann mot Tottenham med, och det blev 4-0. Så det har jag delat upp på 4 kvällar. Ser redan nu fram emot mina 10 minuter ikväll! Det hjälper verkligen. Igår var jag ledig och fyllde dagen med städning, löptur, cheerleading och brödbak. Jag samlade även grenar till ett eget påskris! Jag har inget pynt än, så det får jag se till att skaffa mig.
För nästan precis två år sedan åkte Ole och jag till Colombia! Titta vad små vi var, jag kan förstå att mamma och pappa var oroliga...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela