pigenlina

Bio

Publicerad 2014-12-15 16:33:14 i Allmänt

I helgen gick Ole och jag på bio. Vi såg Mockingjay, den tredje filmen i Hunger games-serien. Jag här läst böckerna, men slutade halvvägs i sista boken för att den blev för dålig. Filmen däremot var en riktig höjdare. Massa fantasy precis som jag gillar. Det är sällan filmen är bättre än boken, men det här är undantaget. 
Ole delar med sig av baconchipsen till Gale
Gale och jag, båda i svart

Kommer ni ihåg nedräkningskalendern som jag berättade om? Här är den på bild. Varje barn har pyntat/ritat ett hjärta och tagit med en leksak till "omvänd julkalender". Den vars hjärta dras, får ge bort sin leksak till fattiga barn i Rumänien och hänga upp hjärtat. På så sätt räknar vi ner till jul! På onsdag är det nissefest, och då kommer tomten och hämtar alla leksaker.


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-12-16 07:32:55

Har du ny jacka?
Pusspuss

Postat av: Jakob

Publicerad 2015-01-29 16:57:46

Heisann! Wow! Den har jeg og lyst å se!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela