pigenlina

Chocolate chip cookies

Publicerad 2014-12-18 20:37:58 i Allmänt

Nu har jag bara en dag kvar i barnehagen, och två vakter på sykehjemmet. Sen är det jullov! Ett 8 månader långt jullov. Av den anledningen och med tanke på att det är min födelsedag imorgon bakar jag chocolate chip cookies för att ta med till kollegorna. Recept kommer (om de blir goda)!! Jag har verkligen trivts hur bra som helst på Årstad Brannstasjon barnehage, och hade kunnat tänka mig att både jobba där igen och sätta mina barn där. Nu ska jag inte bli dagisfröken och har inga barn, men rent hypotetiskt. Idag var det julbord med massa olika rätter och jag fick även ett paket, precis som de andra fast anställda. Så sött! 
Smarrigt julbord. Jag tog två portioner plus efterrätt...


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2014-12-19 07:53:42

Hoppas dina kakor blev lika goda som mina.....
Grattis på födelsedagen!
Pusspuss

Postat av: Pappa

Publicerad 2014-12-19 08:40:18

Grattis på födelsedagen!

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-12-19 18:05:25

Jättegrattis på födelsedagen!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela